top of page

איך תבחרי מטפל בחמישה צעדים פשוטים

מדי פעם מתגנבת לליבי קנאה קטנה. גם אני רוצה לפרסם טיפים. ברורים, ממוספרים, כאלו שמבטיחים לך עור זוהר, או אושר, או עושר או לפחות עוגת גבינה שלעולם אינה נכשלת. אבל מה לעשות שכל הדברים שאני עוסקת בהם שיטת אייפק ושיטת רות ווב-קריל - שחרור קשרים אנרגטיים™ הם שיטות שבהם כל טיפול שונה ומותאם אישית למטופל ואין שני אנשים שיקבלו את אותו הטיפול גם אם הבעיה היא לכאורה זהה? מה לעשות אם אצל אחד המיגרנות הן בגלל רגישות ליין אדום, אצל השני בגלל מצב ריגשי ואילו אצל השלישי זה בכלל מגיע מחיים קודמים? הרי אני לא יכולה להגיד לשלושתם: "שלוש מקלחות קרות ביום, בלי חמאה ואל תתעצבן כי זה לא טוב ללב שלך", ולצפות מהם להחלים... אבל כן מצאתי את הדרך שלי להרגיע את הרצון לתת טיפים שיש להם ערך אמיתי מבחינתי. איך תבחרי מטפל בחמישה צעדים פשוטים: 1. קודם כל תקשיבי לתחושת הבטן שלך, אם מרגיש לך לא נוח, אז פשוט לא. 2. הבטחות לא ראליות. "ריפוי של כל מחלה בחמש פגישות" "הנוסחה הסודית שתבטיח לכם חיי נצח" וכמובן "איך לרדת חמישה ק"ג בשלושה ימים" 3. לחפש קצת ברשת, לבקש המלצות בקבוצות ספציפיות. 4. לדבר עם האדם בטלפון. לבקש תשובות לשאלות ולראות עד כמה מי שמולך עונה לך בצורה ישירה וברורה. 5. להיות מציאותית בציפיה שלך. איש מקצוע טוב הוא לא קוסם. פוסט זה הוגש כשרות לציבור אחרי אין ספור שיחות עם שבהם הייתי משני צידי הסיטואציה.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page