top of page

יש דברים שאני לא טובה בהם...

יש דברים שאני לא טובה בהם.

  • תיקתוקי בוקר של כריך+פרי+ארוחת בוקר+תנעל סנדלים+אמא הוא לקח לי+אמא הוא הרביץ לי+אמא איפה הזה שלי...

  • הכנת עוגיות שיבולת שועל תוך איבוק מדפים והעמדת פנים של נהנית.

  • הערת בעלים בנשיקה עם תוספות.

ניסיתי. בחיי שניסיתי. ראיתי סרטונים, הלכתי לסדנאות, לקחתי מאמנת פרטית לעינייני פוצי מוצי. לא קרה. מצד שני יש דברים שאני ממש, אבל ממש מצויינת בהם.

  • אבחון מדוייק של גורמים לכל מיני בעיות והפניה לטיפול הנכון.

  • עבודה עמוקה ומדוייקת על חסימות רגשיות ותוכנות זבל פנימיות

  • אפיית שושני תפוחים וקינמון

את השניים הראשונים אני עושה באופן מקצועי כבר 20 שנה. את האחרון אני עדיין משכללת לרמת מקצוענות.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page