top of page

לאף אחד לא מגיע להרגיש ככה

לפני תשע שנים התייצבתי בצום בבית החולים איכילוב כדי לעבור גרידה של הריון שלא התפתח. מעבר לצער האישי שלי על כל מה שלא התפתח עם אותו ההריון אני זוכרת בעיקר את הטראומה שהשאיר אצלי היחס של הצוות. אחיות חסרות סבלנות, רופאים אדישים במקרה הטוב וגסי רוח במקרה הרע (למעט אחד, ראש המחלקה, שהסתכל לי בעיניים ואמר "אני מצטער" ונשמע כאילו הוא התכוון לכך). שעות של המתנה חסרת טעם, שעות שבהם אני יושבת עם וריד פתוח למקרה ש...ומחכה שמשהו יספר לי מתי אני אמורה להיכנס לחדר הניתוח, שעות של הליכה במסדרונות רק בשביל להיות בתנועה, אחות שכשאני מנסה לברר לקראת שלוש אחה"צ מה נהיה מסתכלת עלי במבט ששמור למי שמטריד אותך ואומרת "אפשר לחשוב, זה ממילא עובר מת, מה זה כבר משנה עוד כמה שעות". אני חושבת שאם בן זוגי לא היה מרסן אותי פיזית הייתי מבלה את שארית היום בתא המעצר באשמת תקיפה. וההתנסות שלי היא לא הגרועה ביותר ששמעתי עליה. אז אם גם את עברת הפלה בשלבים מוקדמים של ההריון, יזומה או כתוצאה מבעיה בהתפתחות ההריון ונשארת עם משקעים כאלו ואחרים, יתכן שהגיע הזמן לנקות אותם. אני יכולה לעזור לך לעשות את זה בעזרת שילוב של שיטת אייפק ושיטת רות ווב-קריל - שחרור קשרים אנרגטיים™ כי לאף אחד לא מגיע להרגיש ככה.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page