top of page

מחשבות על לסמוך על הקוסמוס

מדי פעם מגיעים אלי מטופלים מתוסכלים ומעלים את הטענה הבאה: "אני מזמן, אני מתכוונן, אני חושב חיובי ומדמיין לעצמי באופן מפורט את המציאות העתידית שלי שבה המשאלה שלי התגשמה....וזה לא קורה". ואז אני שואלת אותם "ומה אתם עושים בפועל, בעולם החומרי כדי שהדבר יתגשם?" מול השאלה הזו נפערות זוג עיניים תמהות "את מתכוונת שצריך גם בתכל'ס לעשות משהו? האם העשייה שלי לא תבטא את חוסר הטראסט שלי כלפי היכולת של היקום למלא את בקשתי כהרף עין?" אז זהו שלא. כדי שהקוסמוס יוכל למלא את הבקשה צריך גם להזיז את הטוסיק. ולפני שתעלה השאלה המתבקשת "איפה זה פוגש אותי?" אציין שאלו היו ההרהורים שלי בעודי מנקה את הבית, אחרי שזימנתי לי עוזרת בכל הכוח אבל שכחתי להתקשר לזו שקיבלתי את המספר שלה ולמרות זאת התמרמרתי מאוד על זה שהקוסמוס לא טרח ליצר הבוקר מישהי (או מישהו, אני לא בעד אפליה) שיעשה בשבילי את הספונג'ה של שבת.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page